Powered By Blogger

mandag den 26. august 2013

Post-OP. Farvel til Diaper-Dolly

Så er det overstået!! Af alle maveoperationer jeg har fået, synes jeg denne er den bedste rent postoperativt. Det var lidt sløjt med det smertestillende i starten, men det kører nu.
Den bedste nyhed er, at det lykkedes at lave indgrebet med kikkert. Det betyder jeg jeg har 5 små huller istedet for at ligne den oversavede dame. Dette betyder også at efterløbet bliver meget bedre og restitutionen tilsvarende kortere. Jubii.

Her på stue 9, er der iøvrigt sket en del forandringer. De 50% af stuen, jeg i perioder mistænkte for at være livløse, er vågnet op til dåd. Blaffer-røv går nu rundt, har haft gæster og stønner nu også højlydt samtidig med at hun åbner luftkanalen. Man kan da ikke blive andet end glad over en sådan fremgang.
Gebis-damen som jeg jo slet ikke så igår, er ligeledes gående idag. Til min store overraskelse er kvinden med kødtænder næsten 2 meter høj og har den fineste korthårspermanent. Desværre har jeg idag, været den kedeligste og mest fåmælte på stuen, så jeg har ikke rigtig fået kickstartet venskabet med krølle bølle. Dvs. At jeg stadig ikke ved om hun foretrækker Hjemmet frem for Familie Journalen, om hun evt. har en hækleopskrift på en batman maske og om hun helst vil dry-humpe Ole Thestrup eller æde en lort hvis hun SKAL vælge!!

Loose ass aka. Happy-diaper-dolly er desværre taget hjem. Hun skulle koloskoperes idag, dvs kamera i røv. Problemet med denne undersøgelse, som også fremgik tydeligt bagefter her på stuen, er at de puster kaskader af luft op, for ligesom at skabe lidt overblik.
Herfra hvor jeg lå, synes jeg dog nærmere at problemet er, at disse luft kaskader skal ud igen !!!
Stakkels dame. Jeg har på fornemmelsen, at den kofanger hun render rundt med, har haft så hård en indlæggelse,at den burde sendes afsted på spa-ophold i Polen- måske er den allerede taget afsted, væk er den ihvertfald.
Der er netop nu rullet en ny patient ind på stuen, så der er et helt nyt observationsemne til imorgen.
Hun er den eneste på stuen med blomster, så mit umiddelbare indtryk er at hun nok er mere populær end os andre..... Og dog, har faktisk fået en lækker æske Bogø chokolade, og derfor vil jeg sige tak for denne gang og skamsnaske lader.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar