Powered By Blogger

mandag den 26. august 2013

Dag 2. OP-dag

Nu er det nu- jeg er gjort klar med venflon og drugs. Jeg øhar fået noget mod angst, så forventer snarligt at forvandle mig til en lalleglad hyggehøjser med polka i benene. Derudover har jeg fået de obligatoriske støttestrømper på- ikke bare de der amatøragtige knæhoser- nope her taler vi full- leg til hoften.
Damerne på stuen sover stadig eller er stadig døde- det spørgsmål er jeg stadig lidt uklar omkring, især dame 3. Hun er godt nok træt, men gebisset smiler videre, så det kan kun blive en god dag.
Loose-ass skal sørme også opereres- endda have samme indgreb som mig. Hun har dog ingen sten- kun en polyp i galdeblæren, det tror jeg ikke er så fint som sten. Jeg mener, hvis man lavede et hiraki over det, ville sten helt klart være i toppen, polypper på en delt 3. Plads med cyster( hvis det altså ikke er det samme). 2. Pladsen ville gå til ting af værdi, såsom kontanter, ædelstene og laptops. Men sten- det er bare the shizzle.
Men kan så fornemme at der bliver lidt konkurence om, hvem der har det dårligst efter indgrebet, hvem der skal have mest morfin , kan overspule flest papkapsler og hurtigst får gastrogener af den føromtalte morfin. Er normalt ikke konkurrencemenneske, men det her trods alt en sport jeg føler mig meget hjemme i, så hvorfor ikke bare gå hele vejen?! Vi ses på den anden side homies.

Regner i øvrigt med en plads i bilinikrigen- med mine lady-longstocking-'tingester!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar